2004 pro evolution soccer
مرجع بازی 2d 3d
2004 pro evolution soccer
نویسنده : علیرضا تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393
pro evolution soccer 04 : خیلی از شماها از ما درخواست بازی فوتبالی کردید که با سیستمهای ضعیف بشه بازی کرد.همانطوری که میدانید از سال 2005 به بعد بازی ها همگی در گرافیکهای بالا عرضه شد و برای اجرا حداقل سی پی یو شما باید intel و گرافیکتان باید 512 و یا رمی 512 به بالا داشته باشید وگرنه مجبورید گرافیک بازی را خیلی پایین بیارید تا بتوانید بازی را اجرا کنید که آن هم بعد از اجرا اصلا دلچسب نیست.برای شما بازی pro evolution 04 را که برای پلی استیشن 2 ساخته شد و گرافیکی بالا دارد و برای اجرا نیازی به سیستم قوی نیست را تهیه کردیم.شما این بازی را حتی با سی پی یو سلرون هم میتوانید اجرا کنید و گرافیک 256 و رم 256 هم برای بازی کافیست.از جمله زیبایی های بازی گزارش بازی با صدای عادل فردوسی پور میباشد که بر جذابیت های بازی افزوده.
این بازی نیاز به سریال و کرک نیز ندارد.و تنها با یک کلیک قابل نصب است.هیچ فایل اضافی ندارد و فقط یک setup نصب که به راحتی هر کسی میتوانید با یک کلیک نصب کنید بازی را!
 
 
 
دانلود ( بازی فوتبال کامپیوتر PES 2004 با گزارش عادل فردوسی پور ) در ادامه مطلب . . .

 

: خیلی از شماها از ما درخواست بازی فوتبالی کردید که با سیستمهای ضعیف بشه بازی کرد.همانطوری که میدانید از سال 2005 به بعد بازی ها همگی در گرافیکهای بالا عرضه شد و برای اجرا حداقل سی پی یو شما باید intel و گرافیکتان باید 512 و یا رمی 512 به بالا داشته باشید وگرنه مجبورید گرافیک بازی را خیلی پایین بیارید تا بتوانید بازی را اجرا کنید که آن هم بعد از اجرا اصلا دلچسب نیست.برای شما بازی pro evolution 04 را که برای پلی استیشن 2 ساخته شد و گرافیکی بالا دارد و برای اجرا نیازی به سیستم قوی نیست را تهیه کردیم.شما این بازی را حتی با سی پی یو سلرون هم میتوانید اجرا کنید و گرافیک 256 و رم 256 هم برای بازی کافیست.از جمله زیبایی های بازی گزارش بازی با صدای عادل فردوسی پور میباشد که بر جذابیت های بازی افزوده.
این بازی نیاز به سریال و کرک نیز ندارد.و تنها با یک کلیک قابل نصب است.هیچ فایل اضافی ندارد و فقط یک setup نصب که به راحتی هر کسی میتوانید با یک کلیک نصب کنید بازی را!

 
 

راهنما: پس از دانلود هر یک از قسمت ها ، هر 5 قسمت را در یک فولدر بریزید ، سپس قسمت اول را اجرا کرده و نصب نمائید. سیستم به طور اتوماتیک ، بقیه ی قسمت ها را در هنگام نصب بازی ، هماهنگ می کند.

منبع جهان دانلود

لینک دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مرجع بازی مي باشد.